ШТО ТАКОЕ ЭЛЕКТРОННЫ БІЛЕТ

Электронным білетам называюць лічбавую запіс, якая знаходзіцца ў базе дадзеных авіяцыйнай кампаніі. Гэты электронны дакумент сведчыць дагавор паміж авіякампаніяй і пасажырам аб паветранай перавозцы.
Купля электроннага квітка праз інтэрнэт дазволіць зэканоміць час. Яго можна забраніраваць для сваякоў і сяброў, якія па тых ці іншых прычынах не могуць зрабіць гэта самастойна. Такі квіток нельга страціць або забыць, таму што яго электронная версія захоўваецца ў базе дадзеных авіяперавозчыка.

Пры куплі электроннага білета пажадана раздрукаваць маршрутную квітанцыю, якая прадастаўляецца разам з білетам. Яна можа спатрэбіцца пры праходжанні пашпартнага або мытнага кантролю, так як змяшчае маршрут вандроўкі і служыць доказам наяўнасці зваротнага квітка.

Для праходжання рэгістрацыі на рэйс, акрамя квітка і маршрутнай квітанцыі, для пацверджання асобы пасажыры павінны прад’явіць пашпарт або пасведчанне аб нараджэнні (для дзяцей), так як дазваляецца ажыццяўленне перавозкі толькi асобам, названым у білеце.

Абслугоўвання бізнес-, прэміум- або эканом класа прадастаўляецца пасажырам згодна аплачаным імі тарыфе. Якія прадстаўляюцца паслугі вызначаюцца пералікам і нормамі авіякампаній.

Перавозка пасажыраў па тарыфе бізнэс класа прадугледжвае павышаны ўзровень камфорту: павялічанае адлегласць паміж крэсламі, вытанчанае меню, шырокі выбар дарагога віна і іншыя паслугі.

Самы высокі ўзровень сэрвісу прадастаўляецца пасажырам першага класа: у аэрапорце яны могуць карыстацца адмысловымі заламі чакання, дзе ім прапануюць розныя напоі і лёгкія закускі. Меню на борце самалёта вельмі разнастайнае. Да таго ж пасажыры першага класа атрымліваюць фірмовыя падарункі ад авіякампаній. Пасажыры гэтай катэгорыі рэгіструюцца на рэйс у асобнай стойкі, праходзяць на пасадку і высадку першымі, для іх абслугоўвання на борце самалёта вылучаецца больш персаналу.

Пасажырам, якія аплацілі квіткі па тарыфе эканом класа, у залежнасці ад часу палёту прапануюць безалкагольныя напоі, сокі, віно і харчаванне.